tisdag 1 december 2009

Första dagen med pappa på jobbet

Idag började Peter jobba igen efter 11 månaders arbetslöshet! Skönt på ett sätt då vi verkligen behöver få upp saldot på sparkontot, men vad tomt det är ändå. Jag har ju Gustav... Men nu när han sover så känner jag verkligen hur mycket jag saknar min Peter. Men, jaja.... Jag och Gustav får vänja oss vid att pappa är borta på dagarna.

I helgen har jag jobbat! I söndags på julskyltningen.. Det var väldigt kul att komma tillbaka en sväng. Ska jobba 2 dagar till i december sen är jag hemma igen. Det var ju pinsamt med att jag nästan inte kom ihåg NÅGONTING vad gäller kassan! Men efter några köp gick allt bra igen! Haha!

Här är våran nya soffa för alla som har önskat bild på den! =)

Och här är en bild på mina canvastavlor i köket vi hämtade i Göteborg!



.....Och här är en bild med vår nya soffa FULL MED STEARIN!!!!



Och här är boven!!


Det är ju så typiskt!
Men med hjälp av ett strykjärn och en bunt med kaffefilter så fick jag bort nästan allt! Helt otroligt..

Imorgon ska jag åka iväg en sväng med Sandra, Molly och Gustav till Bankeryd för att hälsa på en vän som också har en liten Molly! =)

Jaha, gott folk!
Ha en bra dag nu!!




2 kommentarer:

Julia sa...

Vilka fina tavlor!!!

när kommer bilder på köket då?? :)

Sandra sa...

Tavlorna blev ju jättefina! :) Längtar efter förstoringarna på Molly som vi har beställt. Våra små sötnosar ju det finaste vi har! :)

Ser fram emot att träffa er imorgon! Puss