måndag 7 december 2009

Förkyld i hjärnan?!

Usch! Kan man va förkyld i hjärnan? Förmodligen inte, men det känns så!
Nu så här mitt på dan har jag äntligen lyckats få lite mat i magen och efter den sista "snyten" nu så hör jag ingenting heller!

Gustav är som tur är ganska bra idag(?) Har har inte snorat alls... Det är bara jag som går och snyter mig hela tiden. Och man ser ju inte så hemskt rolig ut! Man blir ju helt narig!

Igår såg jag ut som en förfrusen grottmänniska när jag skulle gå och lägga mig! Med ett tjockt lager idominsalva runt hela munnen och upp på näsan skrämde jag nästan Peter från vettet! Men, han skrattade gott åt mig sen.. Haha! Och jag såg faktiskt för "täääääski" ut! (som min bror skulle sagt)

Ha ringt och avbokat föräldragruppen nu med. Vill absolut inte smitta ner alla små bebisar eller deras päron med mitt snor!

___________________________________


Idag ska Peter hämta sin nya bil han köpte igår. Eller... ny och ny... är den inte... Men ny för honom! =)

___________________________________

Nu har Tradera-affärerna kommit igång lite igen med! Det har ju varit lite "slött" ett tag. Men nu blommar det igen! =)

Har fått beställningar på 2 snuttefiltar och ett önskemål på en filt till barnvagnen samt en scarf mm. Jättekul!


Inga kommentarer: