tisdag 22 december 2009

Julstök!

Idag skulle jag, Sandra och barnen egentligen åkt till öppna förskolan. Men varken jag eller Sandra känner att vi hinner. Så det får bli efter jul och nyår igen....

Julstök står på planeringen idag! Tänkte överraska Peter och ta fram granen och klä den fint...
Men självklart låg den uppe på "taket" i förrådet. Vi har lagt gammalt golv och grejer över träbalkarna där uppe så vi kan förvara lite grejer där, men man kan inte gå på det... Tror jag i alla fall... Men, jag plockade fram stegen och klättrade upp med skakiga ben, är ju så sjukt höjdrädd!!!!
Jag såg granen, väl förpackad i sin kartong. (Ja, vi har en konstgran) Den hämnar ju ändå på golvet, när katterna klättrar i den... Haha! Jag nådde kartongen precis med kunde inte rubba den. Tung! Så nu är pappa på väg hit för att hjälpa mig! =)

Har köpt grädda och sirap, tänkte göra nåt julgodis kanske...?


Stegräknaren v. 52

Måndag: 8301 steg



SNART ÄR DET JUL!!!!
=)

2 kommentarer:

Frida sa...

KAnske borde önska mig en stegräknar i julklapp då av mamma och hänga med på eran utmaning och vinna haha

Sara Eklöf sa...

Det tycker jag!!! HAHA!