onsdag 23 december 2009

Pigg och kry

Gustav har sovit jättebra inatt! Han somnade strax innan 9 igår och sov till 6, då fick han sin tutte, somnade om och vaknade vid 9. Skönt! Och idag är Gustav tillbaka i sitt vanliga jag. Bara glad och härlig! Så idag är jag så pigg och kry så.... =)

Min misslyckade knäck ställde jag in i kylen igår kväll i hopp om att de kanske skulle lossna från formen och gå och äta på ett normalt och anständigt sätt. Och det gick! Och dom är as-goa! =)

Ringde hem till mamma och pappa för att se om någon ville följa med och röra på sig lite... Anton svarade och var sjuk! Och mamma var på vårdcentralen!!! Vet fortfarande inte vad hon fått för sjukdom! Inte nu! Dagen innan Jul! Får se hur det blir nu då.... Jag hoppas verkligen inte det är något jobbigt och smittsamt... =(


Stegräknaren v. 52

Måndag: 8301 steg
Tisdag: 9250 steg

(sammanlagt 17.551 steg,
steg kvar till uppnått mål: 32.449)

2 kommentarer:

Martina sa...

hej sara. Japps tackar så mkt köpte den sovpåsen på torget i lördags billigt ihih :) tyckte den var så söt:) hoppas allt e bra med er?? God jul på er hoppas ni får det mysigt..
Kramisar

Mamzen sa...

jag är hyfsat kry, inget allvarligt....fick pencillin av farbror doktorn!