tisdag 8 december 2009

Trodde det skulle gå åt rätt håll..

Igår skulle jag åkt till Helén och ätit "hejdå-middag" med mina tjejer som ska till solen och vara borta typ en månad! Men snoret vägrade ge sig så jag blev hemma. JAG KOMMER SAKNA ER!!

På schemat idag står det Öppna Förskolan 13-16.
Och det går ju inte! =(
Idag är det ju värre! Nu har jag fått sån där jobbig rethosta och är hes. Det är ett under att inte Gustav börjar gråta varje gång jag säger något till honom, för jag låter lite som en ond häxa.

Jag som trodde jag skulle vara på bättringsvägen......

3 kommentarer:

SoFiA sa...

Krya på dig o hoppas du blir bättre snart! Vet själv hur länge förkylningar kan hålla i sig!

Betty sa...

och vi kommer sakna er! men vi ses ju snart igen! pussa gustav från mig! puss och kram

Frida sa...

Hmm låter som vi haft samma typ.. först ont i halsen sen snorig och nu hosta!!