onsdag 23 december 2009

Rocky Road

Färdig Rocky Road!
Fint inslagen.... =)



2 st likadana har jag gjort till Peter båda bröder. I år ska ingen byta julklappar i hans familj, vi skulle bara köpa till barnen. Lite tråkigt tycker både jag och Peter.. Så vi gjorde dessa 2 då.. Sen ska Peters mamma och Ingegerd få varsitt par örhängen som jag gjort själv. Peters föräldrar ska även få en förstoring på Gustav och en almenacka.. Med Gustav... Mycket Gustav nu.... Haha! Det är ju ändå bara Jul en gång om året!

Här kommer lite bilder på Gustav. Tänkte alla mina tjejer i Australien ville se hur stor han blivit! Idag har han ställt sig upp själv!! Han kan inte ställa sig själv mot någon sak, typ soffan eller bordet.. Men om man bara håller fram händerna så drar han sig upp själv till stående utan draghjälp. Min duktiga pojke! =)


Här sitter han i sin säng!



Ha nu alla en riktigt GOD JUL!!

1 kommentar:

Unknown sa...

sotaste lilla plutten!! hoppas ni haft en riktigt bra jul. saknar er!! kraam Josefine