söndag 27 december 2009

Ännu ett julbord!

Ska man verkligen våga ställa sig på vågen någongång?

I går var vi på ännu ett julbord. Det var det årliga knytet med familjen Thorstensson. Och självklart var julklappsleken i full gång snart efter att alla magar var mätta, eller som min, alldeles för mätt efter att ha gått lös på Brieosten!

Gustav fick även en ny vän! =)
Kalle.... De var bundisar hela kvällen! Satt och lekte och sjöng....

Kvällens roligaste!
Det var när vi öppnade alla paketen och i Lennarts paket.... (Lennart är "pappa" Thorstensson) Där gömmer sig ett stort ljus format till en STOR SNOPP!!! Alla skrattade så vi höll på att kikna!

Idag är jag skittrött efter en massa julfiranden! Så idag blir vi hemma... Orkar inget.... Kanske blir en promenad senare möjligtvis.


Stegräknaren v. 52

Måndag: 8301 steg
Tisdag: 9250 steg
Onsdag: 9343 steg
Julafton: 600 steg (på morgonen, sen tog jag på mig min klänning och jag kunde ju inte ha stegräknaren på den. Så jag får väl gå ifatt ca 7000 steg extra tills på söndag!!
Fredag: 5188 steg
Lördag: 9442 steg


( sammanlagt 42,124 steg,
steg kvar till uppnått mål: 7876 )

1 kommentar:

Frida sa...

DEN VA GOD OSTEN!!! =) SKIT I VÅGEN NU GÅR VI UT OCH GÅR! KRAMIS