söndag 13 december 2009

Jobbat idag!

Idag har jag jobbat! Hela 4 timmar, haha!

Det känns ganska jobbigt, om jag ska vara ärlig, att lämna Gustav och åka och jobba. Detta beror absolut inte på att jag inte litar på att pappa Peter tar väl hand om Gustav, för det gör han! Han är bäst! Det är bara det att... Kan man älska någon för mycket? Jag tror jag gör det! Jag älskar Gustav över allt i hela världen. Jag vill bara krama och pussa och leka och gosa med honom hela tiden..
Men när jag väl är på jobbet så har jag kul och tiden går så fort!

När jag kom hem idag från jobbet så möttes jag av Gustavs leende. Såå härligt!
Han började hoppa och skratta i sin gåstol när jag kom!

___________________________________

Jag bjöd in mamma, pappa och mina syskon på Lussefika ikväll, mycket mysigt! Det åts lussebullar, pepparkakor, morotskakor och mina nya kakor med nötter och mariekex i! Yamms! Lussebullarna och morotskakorna ska jag inte ta åt mig äran för då mamma hade med sig dem! Tackar!

___________________________________

Imorgon ska jag till Ikea och fika med Martina, en gammal klasskompis jag inte träffat på jättelänge!!! KUL!!

God natt!!

1 kommentar:

Martina sa...

Hejsan..

tack för fikat idag sara=) var jätte kul att se dej å din son gustav han var helt underbar söt ju :) får träffas flera gånger:) ni e så välkommna sen när den lilla är ute så du vet det
puss o kram Martina