måndag 21 december 2009

A6

Idag har jag varit på A6 med syster Frida och Gustav. Vi fixade lite klappar till julklappsleken som vi alltid kör på julaftonskvällen.. =)
Det blev mat på Soya Express. Och på tal om att äta eller fika ute... Vad har folk för problem? Är det verkligen så jobbigt att ta bort sin egen bricka så andra kan sätta sig ner direkt, utan att städa upp efter föregående människa??! Jag blir väldigt irriterad på folk som inte kan städa upp efter sig själva eller som slänger skräp i naturen. Dåliga förebilder!


Jag har räknat ut att för att klara av att gå 50.000 steg på en vecka måste jag gå i genomsnitt 7142 steg per dag. Och efter dagen på A6 och Ica Maxi står nu räknaren på 8024 steg. Imorgon får ni reda på den exakta summan av stegen. =)

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag lyckades komma upp i 7961 steg idag! :) Imorgon tar vi nya friska tag! Puss