onsdag 9 december 2009

Denna dagen...

Denna dag har vart fullspäckad!

*Vi har vart på BVC. Gustav är nu 72 cm lång och vägen nästan 9,5 kg.

*Sen har jag varit hos mamma och pappa en snabbis och sagt hejdå. De ska till Tyskland och kommer hem först på söndag.

*Jag har sytt och fixat till Gustavs rum!
(Se förra blogginlägget!)

*Sen har jag mött upp Peter i stan, på Maxi för att storhandla!
Vägen hem var hemsk! Gustav sitter ju nu mer i baksätet. Och han började gallskrika i bilen på vägen hem! Jag stannade till i Kortebo vid en parkeringsruta och gav honom tutten. Men snart efter att jag kört iväg igen så började han skrika igen. Det är så hemskt! Verkligen panik-skrik i falsett!
Det slutade med att jag fick sätta på varningsblinkers och stanna på 195:an och springa runt till honom!
Helt slut efter detta....

___________________________

Kvällsmaten bestod av grillad kyckling och potatis i ugnen! Jams!!

___________________________

Imorgon blir det baka, baka liten kaka, fikagäster på kvällen och klippa Anders!
Sen ska vi nog träffa Frida och Andreas mm och titta på "kniven mot strupen" som är i HABO på Wäst-Göte!
MISSA INTE!!!!!

1 kommentar:

Gittan sa...

9,5 kilo vägde Julia när hon var 1,5 år :)