lördag 28 november 2009

Vaccination

Jaha, då har vi varit och vaccinerat oss!

Jag var skiträdd hela vägen dit och hoppades lite på att vaccinet skulle vara slut, igen! Det var ju faktiskt tredje gången vi besökte vårdcentralen för att få vaccinera oss. Men... Vi fick en varsin spruta! Jag fick min först. Som sagt, jag var skiträdd och händerna skakade på mig och svetten pärlade sig på pannan. Innan hon "besprutade" mig sa jag att jag hellre att fött ett till barn än att ta en spruta! Men efter.... Så ångrade jag mig! Haha! Det gjorde inte så ont och jag mådde ganske bra, jag svimmade inte i alla fall. Tror att efter att ha genomgått en förlossning så är man ganska härdad! =)

Ikväll skulle min jobbarkompis Emma och hennes sambo Marcus ha kommit hit och ätit. Men Peter har fått feber efter sprutan och jag själv lite med, men är mest väldigt hängig! Så tyvärr fick vi flytta på middagen.

Imorgon, om jag mår bra igen, ska jag JOBBA! Är lite spänd faktiskt! Och nervös..... =(
Men det ska nog gå bra!

1 kommentar:

Frida sa...

Jag är lite öm i armen, kommit nu under eftermiddagen. Annars lugnt... Kram!