onsdag 30 december 2009

Så fint men ack så kallt

Temperatur: -10,9 grader


Det är jättekallt ute! Men med en klarblå himmel, strålande sol och en grabb som är pigg igen så var ju en promenad obligatorisk. Speciellt efter att jag var inne hela dagen igår och inte fick ihop så många steg..

Promenaden rullade på fint... ett tag.... sen... Usch! Mina kinder! Det var verkligen hur kallt som helst. Och jag drog ner mössan ända ner till ögonen och halsduken upp till ögonen men det sved så av kylan på kinderna ändå.. Så jag vände faktiskt och gick hem.. =(
Sista biten hem var jag helt genomsvett innanför jackan.. Låren och mitt ansikte tinar dock fortfarande..




Brr....

_____________________________________

Stegräknaren v. 53
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 10,268 steg
Tisdag: 3954 steg


Sammanlagt 14,222 steg,
Steg kvar till uppnått mål: 45,778




Inga kommentarer: