fredag 25 december 2009

Jul-Kul

Julaftons morgon.... Mys i pyjamasen med mamma och pappa framför granen. Självklart fick lilla Gustav lite julklappar innan allt stohej började på riktigt!

Gustavs första julklappar...


Hos Peters familj!

Gustav vid sitt första julbord!


Kusinerna i väntan på tomten!




Hos min familj!


Min bror (iförd mycket kulig juloutfit!)och hans sambo, Mikkan.


En ny favorit på julbordet! Mammas underbart goda ägghalvor, dom är så goda!!


Gustavs andra julbord för dagen, och därmed sitt andra rån för dagen.. =)



Gustavs alla julklappar som tar upp hela soffan!!!

Älskade Villervalla!


Mina Julklappar!
Älskade fårskinnstofflor, en Idol-film från -04 (haha, självklart från mina älskade bröder) en mixer, som jag tyvärr måste lämna tillbaka för man kunde inte mixa varm mat i den (?), en hårfön, LEILAS a piece of cake =), 2000 kr (!) en rolig duschcreme (zebran) och lite smått och gott från julklappsleken!!



Stegräknaren v. 52

Måndag: 8301 steg
Tisdag: 9250 steg
Onsdag: 9343 steg
Julafton: 600 steg (på morgonen, sen tog jag på mig min klänning och jag kunde ju inte ha stegräknaren på den. Så jag får väl gå ifatt ca 7000 steg extra tills på söndag!!

(sammanlagt 27.494 steg,
steg kvar till uppnått mål: 22.506)

Inga kommentarer: