fredag 18 december 2009

Lång dag

Dagen började bajs!

Skulle till A6 med Sandra och såg fram emot det jättemycket. Precis när jag packat in Gustav och vagnen i bilen så märker jag att jag inte kan hitta min väska någonstans! Jag hade glömt den hos Frida och Andreas kvällen innan, det var det enda jag kom på. Hämta min mobil , den var död! Bajs! Tog hemtelefonen, ringde dit, inget svar. Ringde igen, inget svar.... Efter att ha laddat mobilen en minut ungefär ringde jag till Emils mobil, han svarade men min mobil dog nästan på en gång! Ringde Sandra från vår hemtelefon, och hoppades för allt i världen att hon var hemma fortfarande, det var hon! Hon skulle vänta och se ifall jag kunde få tag på min väska. Jag hoppade ut i bilen och åkte bort till Frida och Andreas hus. Emil och Mikkan var hemma, tack och lov! Och där hängde min väska!! Skööönt!! Hade laddat mobilen lite till i bilen och kunde ringa till Sandra och säga att allt löste sig!

Väl på A6 var planen att jag och Sandra skulle hitta något fint till oss själva. Någon fin tunika eller klänning till Jul var tanken... Men icke! Tydligen har man inte den kropp man en gång hade... Men Gustav är bättre! =)

Både jag och Sandra åkte från A6 runt fem-tiden, utan klänning!
Men jag hittade ett par byxor! Yaayy!

Har ätit på McDonalds idag med, McFeast, mycket gott! Var jäättelängsen jag åt den!

Men dagen har varit bra och barnen toppen som vanligt! =)

Imorgon ska jag jobba! Sen kommer Linnea och Jeff på kvällen!! =)

Inga kommentarer: