måndag 14 december 2009

Fika på IKEA

Idag har jag träffat Tina på IKEA för lite kaffe och bulle. Hon väntar ivrigt på sin bebis som är beräknad att titta ut den 31 december! Spännande!! =)
Hon hade sån fin rund mage.... Tror det gömmer sig en pojk därinne... =)

Efter fikat så gick vi en sväng på A6. Runt halv 4 åkte Tina hem.. Det är tungt att bära på bebis, men jag bestämde mig för att gå en sväng själv och se ifall jag kunde hitta något fint till Gustav att ha på sig på Julafton. Och efter mycket letande i många affärer hittade jag den perfekta outfiten! Han kommer bli supersnygg, min lilla bebbe!! =)

Köpte oxå ett par jättemysiga randiga mjukisbyxor på Åhlens till honom och en baströja till mig själv på HM. Tyckte jag var värd det! =)

Innan jag visste ordet av det, var klockan 5 och Peter slutade jobbet. Han mötte upp mig på A6. Vi tänkte köpa en julklapp till Andreas, men hittade inget som var bra nog! =)
Vi får fortsätta leta.....

Jag skulle hämta mamma på jobbet kl 18 i Habo med! Men som tur var gjorde pappa det, jag hade aldrig hunnit!! Sorry, Mutter! Men det löste ju sig! =)

PUSS OCH GOD NATT!!!



Alla mina tjejer i Australien:

DET ÄR SNÖ HÄR HEMMA!!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

harligt! hoppas ni far en vit jul!!