lördag 27 februari 2010

Shopping, Jabadabado och Lindex

Ja, så stavas helgen hittills i alla fall..

I fredags bar det av till A6. Jag, Gustav, Sandra, Molly, Bella och Annie gick där länge och väl och hittade lite "dittan och dattan." Jag köpte krokar och en måttstock (från Jabadabado) till Gustavs rum, ett par tofflor fick han också mm. Inga kläder! Jättejobbigt att ha köpförbud på kläder till Gustav när alla härliga vårkollektioner trillar in överallt!

____________________


Krokar 109:- _____________Måttstock 159:-

Men idag åkte jag till A6 med mamma och för en gångs skull så kunde jag känna att jag kunde ta mig tid att prova lite själv. Det roliga är att både jag och mamma gillar samma sorts kläder och klär i samma färger så vi köper ofta likadana kläder. Idag blev det 2 st likadana toppar till oss. Haha! Men det gör absolut inget, bara kul!


T-shirt 149:- _____________ Tunika 99:-

Dessa 2 toppar köpte jag på Lindex.


Jag köpte också en superfin scarf till den korallfärgade tunikan och ett par svarta cargobyxor. Mycket nöjd! Jag behövde verkligen fylla på i min garderob.


Jag har pimpat lite i vårt sovrum! På Tradera (självklart) köpte jag vinyltext även till vår säng.




Ikväll blir det bara mys, mys, mys med min älskade, älskade man och mitt älskade, älskade barn!

Ha en trevlig kväll allihopa!

1 kommentar:

Bajsugglan sa...

Å, vilket härligt sovrum!
Kul när man känner till ställena folk skriver om! jag känner ju till A6, eftersom jag också är från Habo!