onsdag 24 februari 2010

Snödusch

Vilken härlig dag det varit idag. Underbart väder, underbara vänner och underbart fika! ;)

Jag, Sandra och barnen har varit på öppna förskolan idag igen och barnen fick leka av sig ordentligt! De slocknade på en gång och fick sova vidare här hemma. Bella kom på besök idag med. Självklart bjöd jag på fika bestående av kaffe, blåbärsbullar och syltgrottor. Sandra var tvungen att åka hem vid 14 men Bella stannade. Vi tog en promenad och det var ju helt underbart väder ute! Inne i Habo centrum fick vi en liten snödusch när lite snö från taket rasade ner på oss. Gustav klarade sig från snön, tack och lov. Men jag fick i huvudet och inne i luvan. Bella fick lite på sidan, tror jag. För att ha en sån stor mage var hon kvick på att springa undan. Haha!
Nä, men skämt och sido, sånt där kan gå illa!!!! Usch!

Gustav fortsätter med sina framsteg här hemma. Nu ikväll har han rest sig upp för första gången helt själv till stående fot mot bordet. Men det här med att krypa har han inte riktigt fått kläm på... Men det är nära...

2 kommentarer:

lisa sa...

Sara Sara vad han växer!? Han e ju otrolig!! <3 Nu e jag hemma efter vår lilla sista minuten och jag vill ses! Jättelänge sen man såg er! Bestämde ni nåt hos Helén? PUSSSS

Sara Eklöf sa...

LISA!!
Heeeej!!
Jag vill ses med! Syjunta hos Betty den 2 mars har jag för mig!
Vill höra allt om resan!

Puss älskade vän!