fredag 19 februari 2010

Skottat taket!

Nu är klockan 23:08 och jag, Peter och min pappa har precis kommit in efter att ha försökt få bort så mycket snö från vårt altantak som möjligt, innan det rasar! Får se om det klarar av den kommande snöstormen! Har nog en liten känsla av att taket i viss mån möjligtvis kommer att få hälsa på Mr Golv där ute snart. Det buktar ju neråt!

Kan väl erkänna att jag själv inte var till någon större hjälp där ute.. Tittade mest på. När jag väl gav ett tappert försök till att vara lite duktig lyckades jag ta sönder taket lite men inte lika mycket som Peter gjorde(!). Får väl byta taket till våren i alla fall nu då, tyvärr. Vi är ju så rika (Noooot!!) så ett nytt altantak är ju bara en piss i havet.... Buuhuu....


Har förövrigt haft en toppenskön kväll med min underbara familj! Saknade Emil bara..... Men annars var alla här och åt, fikade (nähä?) och tittade på Let´s dance.


Inga kommentarer: