tisdag 23 februari 2010

Mary Kay

Igår var jag och några av mina vänner hos Helén för att utforska lite av Mary Kays hudvårdsprodukter. Egentligen hade jag väl inte råd att köpa något. Jobbig sits när det var så mycket man ville ha! Det slutade med att jag beställde ett litet kit ändå. Ursäkten till detta inköp denna gång var ju att jag fyller år om 3 veckor. Och tanken var att Gustav skulle ge mig detta i födelsedagspresent. ;)



Detta underbara kit till händerna köpte jag. (498 kr)

Vi fick prova just detta kit till händerna när vi var där. Det var en helt underbar känsla! Jag trodde aldrig att mina händer kunde bli så fina och lena. =)

_______________________

På väg till Helén igår höll jag och Sandra på att krocka! =(
Vi körde mitt i stan och mötte en bil som skulle göra en vänstersväng och han såg inte oss och bara körde! När han väl såg oss nitade han självklart och Sandra fick väja! Hjärtat satte sig i halsgropen på oss båda två! Usch, var nära det var! Tur att det var Sandra som körde i alla fall. Hon skötte situationen mycket bra! Bra, Sandra!

______________________

Måste ju passa på att säga grattis till
MARKUS
som fyller år idag!
Hurra, hurra, HURRA!!

3 kommentarer:

Frida sa...

Vilken tur att ni fick prova handbehandlingen och slapp sminka av er ;)

Sara Eklöf sa...

Vi sminkade av oss oxå! Fast jag behöll ögon makeupen kvar faktiskt!

Sandra sa...

Markus tackar för att du uppmärksammat hans födelsedag! :)