tisdag 23 februari 2010

STORA framsteg!

Gustav har gjort stora framsteg i sin motorik idag! Helt plötsligt idag så kan han gå utefter möblerna! Han kan stå helt själv bara han håller i sig med en hand. Han tar sig från ett ställe till ett annat. Ex. När han står vid bordet och man håller fram händerna så släpper han först ena handen och tar mig i en hand och sen den andra. Han går helt själv med lära-gå vagnen! Det är ju helt otroligt! Bara från ingenstans! Det var precis som om han vaknat idag och bara: "Idag ska jag chocka mamma och pappa."



Snart får vi att göra här hemma!


Igår satte jag äntligen upp vinyltexten som jag köpte på Tradera för ett tag sen. Har funderat länge och väl på vart jag velat sätta den och nu är de klart!



Texten sitter på sänggaveln.


Har bakat syltkakor idag med, men de blev så fula så ni får inte se dom! Haha! Men goda blev dom! =)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Så spännande att se hur fort de faktiskt kan lära sig nya saker! Heja Gustav! :)

Texten passade ju perfekt på sängen. Det blev ju super gulligt!

Ses imorgon! Puss

Frida sa...

Måste varit mina övningar igår som gav resultat :-) hihi