torsdag 25 februari 2010

Villervalla lakan

Lön idag! Yeey!

Har tagit ut lite semesterdagar så idag fick jag lite extra klirr i kassan. Detta firades med ett par nya lakan till Gustav. Villervalla, så klart! De har så fina kläder och nu hade de fått in lakan med! Jättefina! Fanns i svart med....

Kan ju erkänna att det låg lite mer i varukorgen innan jag bestämde mig för att bara köpa lakanen. Det är ju så att Gustavs garderob är sprängfylld med kläder och jag får verkligen inte köpa mer förrän han har vuxit ur dem!



Bilderna är lånade från www.villervalla.se

3 kommentarer:

Frida sa...

Idag blev jag din 4300ade besökare får jag en gratis fika hos dig då? :D

Julia sa...

Och jag blev din 4312e så då vill jag oxå ha fika :)

Sara Eklöf sa...

Om ni vill ha fika får ni skynda er!!! ;)