måndag 22 februari 2010

Beach 2010

Är de inte så man säger? Haha!

Nu ska jag bli lite fit tänkte jag! Jag och Frida är helt pepp på att börja gymma ordentligt nu när det nya gymmet öppnar här i Habo den 5 mars! Go, go, go! Jag är så glad att det kom ett annat alternativ att välja på än Atlantis. Inget ont om det men det är ju så ruggigt dyrt! På det nya gymmet kostar det bara 199:- i månaden! Det har ju till och med jag råd att undvara varje månad. =)

I morse blev det kaffe/välling på sängen som vanligt. Precis när jag lyfte min kopp för att ta en "zipp" på mitt kaffe bestämde sig vår katt Tova för att gosa med mig! Och alla som vet hur Tova är när hon ska gosa förstår när jag säger att hon fullständigt knockade min mugg! När hon ska gosa så buffar hon mot allt väldigt hårt. Många gånger när hon ska gosa i ansiktet tror man ju att man ska få näsblod.



Kaffe både i och på magen. Tack Tova! ;)

Idag är det ju en underbar dag, men svinkallt! Får se om man vågar sig ut senare. Det är lite fullspäckat på schemat i eftermiddag/kväll. Kl 17 är det föräldraträff och kl 19 är det Mary Kay party hos Helén. Känns väldigt tajt! Förmodligen hoppar jag föräldraträffen för att slippa stressa. Det hade visserligen varit väldigt kul att se alla bebisar och hur stora de blivit. Får se... Med min stressmage är 2 moment så nära varandra inte bra! Så fort jag blir minsta stressad får jag jätteont i magen! =(


Puss er alla snömonster!

Inga kommentarer: