måndag 8 februari 2010

4 generationer

Nu har jag inte bloggat på hela helgen! Jag har knappt satt på datorn faktiskt. Har haft fullt upp med att umgås med familjen och släkten den här helgen.

I fredags var det ju myspys med god mat och Let´s dance hos Frida. Smakade då även på Ballerinas nya kex med smak av kladdkaka! Jättegoda!

I lördags åkte jag, Peter och Gustav till Hjo för lite egen tid med bara vår lilla familj. Det var jätteskönt att komma iväg lite. Vi åkte till Hem och Hobby, så klart! Och sen åkte vi in till Hjo och tog oss varsin kaffe. Peter tog en semla med vaniljkräm i som var hur god som helst! Jag ångrade mig massa att jag inte tog en likadan och då hade jag ändå valt en kladdig chokladkaka med grädde och jordgubb till. Kan ni då fatta hur god hans semla var?!!
Efter det kalaset bar det hemåt. Strax efter att vi landat här hemma kom Peters föräldrar hit tillsammans med hans bror och 2 barn. Det var dags för Sara att leka frisör. Klippte den ena efter den andra och slutade med att jag lyckats klippa 3 st och alla var nöjda! Kul!
Den kvällen var det Melodifestivalen så mamma och pappa kom hit. Det blev lite hämtmat från pizzerian! =)

På söndagen bar det iväg till Sävsjö för att "hjälpa till" (eller bara fika och äta mat??) då mormor ska flytta så vi skulle snygga till i huset inför visningen. Innan vi åkte hem hälsade vi på min farmor som aldrig ens sett Gustav innan! Och det värmde i hjärtat när hon sa att Gustav var det finaste barn hon någonsin hade sett. Lycka!







Jag lyckades gå 80,152 steg den här veckan!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Vilken fin bild på er!

Över 80 000 steg! Riktigt bra kämpat! :)

Du och Bella ville komma hit på fika. Vilken dag passar bäst för er? Kanske imorgon?

Puss