måndag 1 februari 2010

Härliga söndag

Vår söndag igår var underbar. Vi mös mest hela förmiddagen sedan bjöds det på god middag hos mamma och pappa. Efter det åkte allihopa, utan Emil och Mikkan, till Ikea. Där blev det shopping till lite mer vårinspirerande kök i rosa toner! Kommer en före och efter bild när allt är färdigt! =)

Just nu väntar jag på att Sandra och Molly ska komma. Promenad blir det såklart.... Sen lunch på Briljanten här i Habo.

Förövrigt är denna veckan helt fullspäckad då min syster är ledig hela veckan och detta ska ju utnyttjas till fullo! Det blir heldagsutflykter, lunch på stan, simma, promenera, besöka mitt jobb, hälsa på en vän till Frida och sen ska vi åka till Hjo med mamma.

Min stegräknarstatus kommer jag inte skriva "dagvis" längre, utan den får vara på hela veckan utan att nollas så det blir bara en total siffra. Sen denna veckan ska jag höja min utmaningsribba lite och ställa den på 70,000!!

__________________________

Stegräknaren v. 4
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 8093 steg
Tisdag: 7164 steg
Onsdag: 10,345 steg
Torsdag: 10,033 steg
Fredag: 10,000 steg
Lördag: 6308 steg
Söndag: 12,094 steg


Sammanlagt: 64,037 steg

Utmaning klarad!!

______________________________

2 kommentarer:

Sandra sa...

70 000 steg det är mycket det! Men du har ju en genmanipulerad stegräknare så det blir nog inga problem. Trots att vi går samma runda lyckas du alltid få ihop fler steg än mig! ;)

Nu har jag ju fått höra att även Frida lagt märke till detta! :)

Så det är inte mer än rätt att du ska gå 70 000 steg! Haha!

Puss och kram

Sara Eklöf sa...

Haha!