fredag 5 februari 2010

Fredag! =)

Även ifall man är hemma och är mammaledig dag ut och dag in så är det ändå något speciellt med just fredagar. Det är en speciell känsla som kommer smygande på torsdagskvällen.. "Imorgon är det fredag." Och på morgonen när man vaknar.. Vad är kan vara bättre än en vit gnistrande vintervärld ute, klarblå himmel, strålande sol och en underbar liten Gustav som inte gör något annat än att skrattar och bara är helt underbar?!
Det var skottat på gatorna med, toppen. Så idag blev det en trevlig promenad med syster, sen hem på lätt lunch i form av soppa hos henne. Efter det åkte vi till Mullsjö och storhandlade på Ljungqvist! En mysig butik!

Snart ska vi iväg på fredagsmys hos syster och Andreas. Det är nu en tradition, måste jag nog få säga, att fredagskvällar är familjekvällar. Det är så underbart mysigt och vi har alltid så kul ihop i vår familj. Jag älskar min familj så otroligt mycket och längtar tills ikväll. Mamma och pappa kanske tyvärr inte skulle hinna hem till ikväll från en 60-årsfest (tror jag det var) Men jag hoppas att de hinner komma en sväng ikväll med..

Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör.
Nu är det fredagsmys, hoppas att föräldrarna stör!!!


Ha en toppen helg alla underbara människor!

1 kommentar:

Mamma K sa...

vi missade fredagsmyset hemma i Habo.....kom precis hem nu efter en trevlig kväll i Sandvik!