torsdag 11 februari 2010

JP-chock!

Jag tittade på film i förrgår, tror jag det var. Med Anton och Peter. Vi tittade på Avatar! Och den tog mig med storm. Jag fastnade som ett plåster i filmen!! Jag trodde faktiskt inte att den skulle vara såååå bra, inte heller trodde jag att en animerad blå figur kunde vara så sexig! ;)

Har vart på fika hos Sandra och är nu ett levande bevis på att de utsökta blåbärsbullarna finns! Eller fanns?! Haha! Fruktansvärt goda! Får väl skämmas lite men erkänner att jag åt 3 st!! Jag ska försöka ge mig på ett blåbärsbullbak jag med... Nån gång... =)

Igår var jag och Sandra och utforskade Öppna Förskolan i Pingstkyrkan här i Habo. Vi hade jättetrevligt båda 2 och kommer med all säkerhet att gå tillbaka dit. Barnen hade kul och även vi mammor hade mycket att prata om. Tror att alla där hamnade i chocktillstånd när en man från JP ploppade in mitt i allt lekande. Alla mammor började febrilt att rufsa till sig i håret och in med magen, ut med brösten, KLICK!
Så håll utkik i JP efter oss!! Haha!!

Jag har fyndat med ju! Köpte en jättefin Villervallamössa till Gustav på Tradera för 4 kronor!!

Nu ska jag åka till stan med min mor och far! Anton fyller år idag och ja, vi är ute i sista minuten!

2 kommentarer:

Gittan sa...

Jag har redan sett er. Så söta är ni. Kram
Ps du hade fixat håret och dragit in magen :)

Frida sa...

i vilken tidning var det??