torsdag 18 februari 2010

Ballerina kladdkaka

Japp, fika idag igen. Gör man något annat än fikar när man är mammaledig?

Jag hade så tråkigt här hemma idag. Nu när jag blivit full av energi igen (Är det så här bra man ska må?) Så kände jag att jag bara ville göra något men visste inte vad. Så jag ringde till Sandra och vi pratade ihop oss om en eventuell tripp till vännen Isabelle. Och vi var så välkomna så! Isabelles mage är stor nu. Lilla bebisen är beräknad att titta ut om ca 6 veckor! Kul!

Väl där fick vi fika! =)
Stora, goda bullar och de nya Ballerinakexen med smak av kladdkaka! Dom är ju så goda så man smäller av! Ett dopp i kaffet och de bara smälter i munnen.



Yammy yammy yammy I got love in my tummy.



3 kommentarer:

Bajsugglan sa...

Å vilken bra grej! kladdkaka i kexform!!!
Ett måste i skåpet i fortsättningen.

Anonym sa...

Lossas inte som att detta är en nyhet för dig lilla gumman, jag vet att du har ätit ett halv paket innan!!!! ;)

Sandra sa...

Tack för en trevlig fika. Håller med om att kladdkake-kexen var goda!

Ha en riktigt bra fredagskväll!

Puss