lördag 30 januari 2010

Mormor... min lilla mormor..

Idag var väl tänkt att jag och Peter skulle tagit det lugnt.. eller... Inte bara idag.. Hela denna helgen.. Kände att vi behövde lite egen tid. Men Peter fick ett jobberbjudande han inte kunde tacka nej till. Så jag åkte iväg med Gustav till stan med min mamma och pappa. Det var mysigt. Vi gick på A6 och sen åt vi på Soya. Efter det åkte vi för att besöka min mormor på Infektionskliniken på Ryhov. Och det gör verkligen ont i hjärtat att se henne så här dålig. Hon är så ledsen och gråter, dels för att hon måste sälja både hus och bil och dels för att hon är så ensam där. Hon är ju helt isolerad. Sen är det ju denna envisa bakterie som inte ger sig! Jag hoppas hon blir bra snart. Min lilla mormor.....

__________________________

Stegräknaren v. 4
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 8093 steg
Tisdag: 7164 steg
Onsdag: 10,345 steg
Torsdag: 10,033 steg
Fredag: 10,000 steg
Lördag:
Söndag:


Sammanlagt: 45,635 steg

______________________________

Inga kommentarer: