onsdag 31 mars 2010

Ny kompis =)

Idag tog jag med mig Gustav för att hälsa på mormor på jobbet. Min mamma jobbar ju på ett dagis (förskola, jag vet, mamma) Vi skulle egentligen bara säge hej, men det slutade med att vi var där i flera timmar. Gustav lekte med de andra barnen och vi fick påsklunch. Innan vi gick hem fick Gustav kopiera sin hand.. =)



Fint inramat redan....

Vid 16-tiden bar det av för att hälsa på nya kompisen Ella. Vi började med en promenad. På promenaden mötte vi Bellas föräldrar som höll på att ta in hästarna. Självklart var jag snabbt fram och Gustav fick sitta på pollen en liten stund, vilket han älskade! Han älskar verkligen alla djur! Precis som mor sin....





Barnvagnspromenad och ponnyridning
_____________________________________________________




Här har vi underbara Ella som var det minsta jag sett!!
Så söt!





Stolt "moster" ;)




2 kommentarer:

MrsTroll sa...

Men så härligt...
Blir lite avis när de ser så mer ut som vår hos er...

Frida sa...

Mysig liten tösabit =) Hon ser så nöjd ut!