onsdag 10 mars 2010

Snälla hjälp!

Jag behöver hjälp i form av ALLA tips och ideér ni kan ge mig! JAG FÅR INTE SOVA!

Gustav blir allt mer gnällig och svår att söva eller få att somna om. Kvällarna går oftast ganska bra. Men han vaknar väldigt ofta på nätterna och man gör ju inget annat än att springa fram och tillbaka mellan vår säng och hans. Det enda som får honom att sova är att ha honom mellan mig och Peter. Ska vi skämma bort honom med det? Inatt sov han ganska länge, till 03:50. Sen vaknade han igen 04:50, 05:00, 05:10, 05:20, 05:30, 05:40: 05:50!!! Då gav jag upp och gav honom välling och la honom mellan oss, igen... Då sover han ju! Vad ska vi göra??




________________________________________


Här kommer lite smått och gott som hänt:

Gustav har 3 tänder som är på G där uppe.

Mitt sockerberoende börjar släppa, har klarat mig i 3 dagar snart och mår jättebra!

Min stegräknare klarade toalettchocken och funkar igen!

Har fått resultat av min ögoncreme (!!!?) Trodde inte sånt funkade, men mina svarta ringar runt ögonen är nästan borta! Lòréal, Derma Genesis. Rekommenderas varmt av mig för alla trötta människor där ute med mörka ringar under ögonen.

Till sist men absolut inte minst:
Bella, lycka till imorgon!! Det kommer gå jättebra!
(Och till alla som inte förstår varför jag önskar henne lycka till:
De ska försöka vända hennes bebis som inte har lagt sig tillrätta själv inför förlossning)

Snart slutar Peter.... Då blir det att jag ska ut och svettas! Powerwalk med syster!!


3 kommentarer:

Frida sa...

Oj powerwalk, trodde det var vanligt promenad vi skulle på ;)

Sara Eklöf sa...

Ne he döh! =)

MrsTroll sa...

Oj vilka fina bilder.. Duktig du är :-)...

Hmmm, oj jag var bortskämd med sonen när de gäller sovandet.. Han sov hela nätter sen han var 2 månader.
Men de kan ju vara tänderna som bråkar.
Jag hade ju skämt bort honom och haft honom bredvid mig för att få sova (gjorde så med sonen dom perioderna). Trollfar hade gått tillbaka med honom utan problem.. Haha... Men jag är fjesig på den biten och kan tycka de är mysigt ibland...
Hoppas de försvinner snart och att han börjar sova bättre igen, sömn är viktigt för er båda ändå.. :-P