måndag 29 mars 2010

När ska det sluta?!

Igår kväll spydde han igen.... Han var ju så pigg hela dagen.... Så kom skiten tillbaka i allafall!! 6 dagar nu...... =(

Det blir lugnt idag. Fortsätta med att smutta välling och vatten genom dagen, gosa och titta på film.. Jag själv får fortfarande ont i magen när jag äter.....

Jag och Peter satt och betalade våra räkningar igår.. Vanligtvis brukar vi inte ha så mycket räkningar faktiskt. Men otroligt nog kom skatterna på bilarna, försäkring på huset och massa annan skit på samma månad! Vi hamnade tillslut på ungefär 18,000 kr denna månaden i räkningar!! Hur ska man överleva nu då? Jag fick bara 3600 kr i förälrarpenning... Men men.... Vi brukar lösa det mesta, jag och Peter. Vi är ett så kallat "Great Team" när det gäller ekonomi. Visst, jag kan gå lös ibland. Men denna månaden blir lugn. Vi "lyckades" iallafall köpa ny vårjacka, mössa och överdragsbyxor till Gustav innan vi visste hur långt in i skiten vi satt denna månad. Bra eller dåligt? Han behövde verkligen ny jacka.




Jacka från Lindex 299:-
Mössa från Lindex 49,50

Inga kommentarer: