måndag 8 mars 2010

Mitt nya liv



Idag har jag och Gustav myst lite i solen på framsidan. Fy, vad skönt att kunna sitta ute och bara vara... Underbart!
Promenad blir det snart med syster. Måste ju komma igång nu innan man rasar helt! Huu...
Nä, vågen visar för många kilon för att jag ska må bra med mig själv, så idag (som alla andra måndagar) börjar mitt nya liv. Detta livet ska innehålla mer promenader och andra motionsformer så som simning och joggning, mycket mindre socker och mer kärlek i vardagen!

2 kommentarer:

MrsTroll sa...

Aa samma som jag då, vågar knappt ställa mig på vågen.. Haha.. Men nya tag blir de snart igen..

Mer frågor från mig då.. :-P
Får du bara utslag där "trycket" blir eller överallt? För klådan min sitter inte på såna ställen, de på benen, insidan av armar eller på vaderna. Varierar lite..

Sandra sa...

Va fin Gustav är i sin nya vårmössa! :)