onsdag 24 mars 2010

Mysdag

Idag har det varit kramkalas här hemma hela dagen. Jag och Gustav har i princip suttit ihop.. Han har knappt ätit på hela dagen, men har ändå haft hyfsat nära till skratt ändå. Ska försöka ge honom lite gröt sen och se hur det går. Jag själv har inte fått sova i natt, Gustav vaknade hela tiden. Kl. 01.48 i natt gick jag upp med honom och kollade på TV i stället. Dirty jobs gick i repris.. haha... De var rätt mysigt faktiskt. Tog med mig mitt täcke, Gustavs tutte och snuttefilt.. och honom själv med såklart.. Efter bara en halvtimme somnade Gustav i min famn och jag gick och la honom igen. Efter en timma vaknade han igen och så fortsatte det. Strax innan kl 6 i morse trodde jag att jag skulle stryka med av trötthet, vilket jag inte gjorde såklart, jag sitter ju här. Peter gick upp med Gustav så jag fick sova i 10 minuter innan han var tvungen att gå och göra sig i ordning. Han fixade välling till Gustav samt fixade kaffe på sängen och lite frukost till mig. Jättegulligt, verkligen guld värt!

Gustav har i alla fall inte spytt mer sen igår eftermiddags. Magen däremot är inte bra än.... Jag mår bättre trots sömnbrist.. Behövde nog bara göra ingenting några dagar... Bara gosa med Gustav.. Får se om jag åker till stan i morgon med mamma och pappa en snabbis. Måste byta mina jeans jag köpte som inte alls satt lika bra längre som de gjorde i butiken. Men det får vi se i morgon..

Jag har bokat en klipptid! Kors i taket! På fredag ska jag bli fin innan jag ska träffa Linnea. Sen hoppas jag att det förblir fint tills kvällen kommer då jag ska ut och äta med mina vänner. En välbehövlig middag! Ska färga håret med..... =)

Min nya tatuering!! HAHAHA!!



NOOOOOOOOT!!!!

Är det inte lite äckligt? Varför vill man ha en sån??

1 kommentar:

ebba sa...

hej gums. du ska veta att jag läser din blogg, så himla bra att veta vad ni går och hålla sig lite uppdaterad. så känner jag mig inte helt efter här nere i växjö. livet verkar gå upp och ner för dig, mig med. men det ska väl vara så kanske? det gäller att ta vara på de fina dagarna så man kan tänka tillbaka på dem när man är lite nere. ska bli så kul att ses imorn! krama gustav åt mig! puss =)