lördag 10 april 2010

Peter 30 år

Ja, här kommer en av många anledningar till ett långt bloggavbrott! Mannen min fyllde 30 år igår och jag har planerat och fixat som en blådåre för att få ihop allt och fixat en hemlig 30-årsfest! Peter blev helt chockad när han kom hem och vi står i hallen och skriker "SURPRICE"!!

Kvällen blev en succé och vi hade jätteroligt! Peter bjöd på sig själv mer än vad jag kunnat ana. Han fick göra vissa saker för att få förtjäna sina öl. Haha! Bland annat sjunga en låt på singstar iförd kvällens sexiga outfit. Efter det fick han välja valfri man på festen och bjuda på en lapdance! Och han gjorde detbra!! Hahaha!!

Han fick de mest underbaraste presenter man kan tänka sig av våra vänner. Han fick en SCAD Diving-upplevelse = Peters egna ord "nära döden-upplevelse". Fritt fall på 50 meter rakt ner i ett jättestort nät! Han ska också få flyga "skärmflyg" (heter det så?) Ett tandemflyg..
Presentkort på Soya & Fiskecenter + lite pengar. Vi ska också få gå på Monster Jam! =)
Med mycket mera! =)

Av mig fick han en tatuering. Jättefin blev den! Gustav gav honom en jättefin klocka mm.



Första datumet är Peters födelsedag. Det andra är vår bröllopsdag och det tredje är dagen då Gustav kom till världen.


Här kommer ett par bilder från festen!






Peter tackar alla för en underbart trevlig kväll och fina presenter!


5 kommentarer:

Frida sa...

va jättekul o lyckad fest =) kram från oss här borta!

lisa sa...

vilka är dom där snygga brudarna i långt svart hår? Jääävlar alltså vilka hetingar!

josefine sa...

Åå jag är lite lessen att jag missade det men jag orkade inte, har suttit och kämpat med högskoleprovet hela dagen. Men skönt att höra att ni hade kul! Hopaps vi ses snart. Gratta Peter från mig! Puss&kram Loppan

Sandra sa...

Tack själva för en härlig kväll! Nästa gång är det Markus som fyller 30! Haha! Fast det är ju några år kvar. Puss

Gittan sa...

Du är inte dum du Sara. nu har du säkerställt att ha ALLTID kommer ihåg er Bröllopsdag ;)))