lördag 13 mars 2010

Bästa hemmet till Alfons hittat

Åh, det känns bra. Inte att Alfons ska flytta men att vi hittat ett sånt bra hem till honom, med underbara människor. Hon var här idag och tittade på honom och föll direkt. Så förmodligen får han flytta efter påsk. De skulle nämligen ut och resa innan. Men han kommer att få det sååå bra!

Annars idag har jag, Peter och lilleman vart ute och gått i det underbara vädret. Fika är inhandlat tills imorgon då Peters familj ska komma och gratta mig lite. Tårtan ska jag baka själv. Lite duktig i alla fall! Vanligtvis bakar jag ju alltid allt själv, men jag orkar faktiskt inte nu!

Fick sovmorgon till kl 10 idag! Helt, helt, HELT UNDERBART!! Tack älskling!

Ikväll blir det att gå till systeryster och äta Tacos och kolla på Melodifestivalen- Finalen!! Kul! =)

PUSS!!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men vad skönt för er att det löst sig med Alfons. Han kommer säkert få det kanon ute på landet! :)

Ha en trevlig schlagerkväll! Puss

MrsTroll sa...

Åh vad mysigt med sovmorgon..
Men just nu skulle jag föredra att få sova en hel natt.. Haha.. Oj var bortskämd jag blev med trollungen egentligen..

Hoppas eran helg har varit mysig..