lördag 20 mars 2010

Kalasplanering pågår

Har lyckats städa klart huset nu innan Peter åkte till jobbet. Började städa igår eftermiddag men hann inte klart. Gustav har blivit en riktig vilde som inte går att lämna ur synfältet en sekund! Han klättrar på allt! Så det är inte lätt att få något gjort här hemma.. Men nu har lugnet lagt sig i mitt hus. Det är städat, skinande rent. Jag sitter med en kopp te i handen och Gustav sover. Bara ett litet problem.. Jag ska ha lite kalas ikväll, middagsgäster (min familj) Men jag vet inte vad jag ska bjuda på.. Hmm... Tips någon? Gärna något enkelt som går att göra med en hand då jag måste hålla Gustav i den andra(?!) Nä, så farligt är det inte... Men kom gärna med tips!

2 kommentarer:

Gittan sa...

Mangokyckling. Det är superenkelt och JÄTTEGOTT!!!
Jag har recept om du vill ha.
kram

Julia sa...

Haha! Mamma! Jag skulle ju skriva det! :) Jag har receptet på bloggen :)