onsdag 17 mars 2010

Min 24-åriga födelsedag

Idag fyller jag 24 år! Vanligtvis på sin födelsedag ska man väl vara glad och lycklig? Varför känner jag inte så? Jag känner mig mest deppig, otroligt trött och sur idag... Men jag har ingen som helst anledning till det. Tror det är vädret?? Ingen sol.... mera snö! Blä!

Peter och Gustav kom i alla fall med tända ljus, frukost och massa presenter och firade mig på sängen i morse. Jag blev jätteglad!



Mina presenter från i morse:
Plattång och hårfön
Handkit från Mary Kay

Kakfat

Presentkort





Dessa fina ljuslyktor fick jag av Bella. =)
Jag fick också kaffe med chokladsmak.. Mumma!
Tusen tack!




Gustavs nya favoritsyssla.

_____________________________________

Vill också passa på att gratulera Molly på 1 årsdagen!!
_____________________________________



3 kommentarer:

Sandra sa...

Ett stort GRATTIS på födelsedagen!!! Två av mina favorittjejer fyller ju år idag! :) Puss och kram från oss här hemma

mormor sa...

en san liten goding!!!

MrsTroll sa...

Grattis (i efterskott), låter som att du har haft en toppen bra dag trots att de kommit lite mer snö.. Men lugn, solen smälter bort den senare.. Haha..