tisdag 26 januari 2010

Svettlök!

Nepp.... Det blev inget Atlantis igår. Det är ju så sjukt dyrt! Om det bara inte hade kostat så mycket så hade jag lätt börjat träna där igen (Ja, jag har ju faktiskt varit aktiv på Atlantis förr då vi hade ekonomi till det). Men det finns bara årskort att köpa. Hade så gärna velat att det fanns typ 10-kort eller månadskort, men nepp... Kanske kommer! =)

Istället så åkte jag, syster Frida och broder Anton iväg och simmade på Rosenlunds badhus. Har nu köpt ett 20-kort där. Åh, kära nån! Insåg snabbt att jag och Frida lyckats få med oss en hård personlig tränare! Anton pushade oss hårt och tvingade oss att simma i en timme! Och var 25:e meter av hundra skulle vi simma så FORT vi kunde, sen "vanligt" i 75 meter, sen snabbt! Och så fortsatte det... Men jag måste säga.. Att ha med Anton var toppen. Kände mig mycket nöjd med min insats att komma upp som en överkokt spagetti ur simbassängen!

Tack Anton för min förvandling into en svettlök igår! =)

________________________

Ikväll ska jag åka iväg med min syster på "tjejkväll". Det är något slags projektarbete några tjejer håller i och som har samlat ihop ett gäng tjejer som ska få bubbla bubbelpool, få massage mm.. Ska bli underbart!! Vi känner inte en kotte så det ska bli spännande att se vad det mer är för folk där...

________________________

Veckans utmaning förblir 60,000 steg!

__________________________

Stegräknaren v. 3
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 8093 steg
Tisdag:
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:


Sammanlagt: 8093 steg

______________________________


Nu ska jag återgå till min bebis......

Inga kommentarer: