fredag 8 januari 2010

Härligt väder... Men kallt!

Idag har jag haft sådan beslutsångest. Promenad eller inte?? Vädret har vart toppen, men med -15 grader så blev jag så tveksam om man skulle ta ut lilleman. Efter många om och men hämtade jag mina termobyxor och packade ner lilla Gustav så väl som jag aldrig gjort innan, med 2 mössor!! Haha!

Det var underbart skönt ute! Fast kallt.... Det riktigt bet i kinderna....

När jag kom hem blev jag lite sur på min stegräknare! Sån lång promenad som jag tog borde jag fått ihop många fler steg. Antagligen satt den lite för tajt inpå med termobyxorna och räknade inte alla steg... Men men... Då får jag gå mera då.... Hmm...


******************************

Idag har mina underbara föräldrar varit gifta i 27 år!
STORT GRATTIS TILL MAMMA KARIN OCH PAPPA JANNE!


******************************


Stegräknaren v. 1
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 5708 steg
Tisdag: 4417 steg
Onsdag: 9043 steg
Torsdag: 8001 steg



Sammanlagt: 27,169 steg


Shit! Det blir riktigt tufft att lyckas denna vecka!!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Va duktig du är som tar en promenad trots kylan. Jag fegade ur så idag har det tyvärr inte blivit så många steg för min del... Hoppas på ett litet mirakel så att jag klarar den här veckan ändå!

Puss och kram