torsdag 14 januari 2010

Lite kvällsmys..

Nu ikväll har vi haft gäster i form av Sandra, Markus, Molly, Isabelle, Tim och bebisen i magen! Jättemysigt att bara sitta och prata och dricka kaffe. Självklart fick de någon sött att smaska på.. Morotskaka! Helt nybakad och god! Det bästa på den var nog kletet ovanpå som jag hade rivit limeskal och rört i, dekorerad med finhackad vit choklad. Jättegott!

Ska bli så spännande och så roligt att få en till liten bebis som Gustav kan leka med. Och de bor ju så nära med... Är faktiskt väldigt skönt att jag har både Sandra och Bella så nära..

Imorgon blir det Let´s dance med hela stora familjen med Tacos och något gott till efterrätt som jag lovat att fixa. Hmm... Undrar vad jag ska göra för smarrigt? Kanske lite Peanut-butter Cupcakes? ;)

Kl. 11.00 imorgon ska Gustav till barnläkaren för sin 6-månaderskontroll. Väga och mäta med.. Alltid lika spännande! Haha!


Snart kommer alla mina tjejer hem!
Tror kanske alla är hemma utan Jossan och Annie(?)
Vill ses snart!!


__________________________

Stegräknaren v. 2
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 9520 steg
Tisdag: 7530 steg
Onsdag: 9575 steg
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:


Sammanlagt: 26,625 steg
____________________________

Inga kommentarer: