söndag 3 januari 2010

Ingen middag igår... Middag idag?? =)

Igår var det planerat att jag och Peter skulle lämna Gustav hos mormor och morfar för att åka till stan och äta middag på Anna-Gretas. Men sen kom snökauset och vräkte ner så vi kände inte oss allt för säkra att ge oss ut på vägarna och slira. Middagen på Anna-Gretas har jag dregglat efter sen innan Gustav kom till världen och nu äntligen är det så nära! Vädret ser ju mycket fint ut nu så vi åker nog sen istället.. =)
Då blir det mys på A6 med älsklingen sen avslut med den efterlängtade middagen då! Jaa!

Men innan detta skoj har jag ju en utmaning att ta tag i! Jag ska klara detta! AAAHH!!!
Så snart är det termobyxor på och gå en långis med syster... Alldeles för kallt för att ta ut lilleman idag. Speciellt med tanke på att han börjar bli lite snorig....

Igår istället för middagen ute blev det en varsin sallad från 95:an tillsammans med mina föräldrar. Vi tittade på The ugly truth! =)
Mycket rolig film.. Haha...

Jag drog även ut min mor på en promenad på kvällen för att få ihop några steg till... Svinkallt!!!! Stackars mamma... Varken jag eller hon kände att vi hade lår på ett bra tag..


_________________________


Stegräknaren v. 53
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 10,268 steg
Tisdag: 3954 steg
Onsdag: 7974 steg
Torsdag: 5372 steg
Fredag: 11,786
Lördag: 10,261


Sammanlagt 49,615 steg,
Steg kvar till uppnått mål: 10,385


Go, go, go!!!



1 kommentar:

Julia sa...

Tycker du är skitduktig som ger dig ut!! Tänk om jag ens kunde gå hälften av det du går :D