söndag 17 januari 2010

Bowling, mat.... Trött!!

I natt har jag inte alls sovit bra. Har haft massa hemska drömmar som skar mig djupt i hjärtat. Har inte kunnat sova, mest bara försökt hålla tårarna tillbaka och intyga mig själv att det bara var en dröm.
På förmiddagen idag gick jag en liten promenad. Bara jag, min mp3 och den vita skogen....
Efter det åkte vi iväg och bowlade med syster och Andreas. Mycket kul! Frida vann! Jag kom 2:a, Peter 3:a och Andreas 4:a. Gustav satt så fint och lekte i sin vagn hela tiden.
När vi bowlat färdigt åkte vi till Max och käkade lite. Efter det var jag så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Somnade som ett barn i bilen på vägen hem. Och med nöd och näppe bar benen mig in från bilen till sängen där jag fortsatte vila. Dock kunde jag inte somna om då lilleman var väldigt pigg och ville absolut inte ligga still....

Ikväll blir förmodligen lugnare än någonsin och gå och lägga mig ska jag göra tidigt! Har ca 1500 steg kvar till för att klara utmaningen med... Hmm.... Får se... Kanske går lite extra här hemma.. Å andra sidan skulle jag nog behöva en nypa frisk luft.. :/


Denna vackra blomma fick jag av Peter nu i veckan. Helt utan anledning... Jättefin!



Måste ju berätta! Gustav har sagt MAMMA!! Han låg och grät i sängen när jag skulle försöka få honom att somna. Och då när jag kom in för att ge honom tutten så sa han det... Hela hjärtat smälte på mig... Har försökt få honom att säga det igen men utan lycka.

Inga kommentarer: