tisdag 5 januari 2010

Boooring...

Åh, jag har så tråkigt nu när Gustav sover. Igår var en riktigt seg dag med, bara städ.. Jag kan ju inte gå ut med Gustav när det är så kallt och han är lite förkyld. =(

Men.. Jag har i alla fall lagat en nyttig lunch till mig idag. Kokt fisk och potatis tillsammans med en god äggsås. Cyklade igår också 20 minmotioncykeln och gjorde 100 sit-ups. 20 minuter kanske inte låter så mycket men jag var helt slut. Dålig kondis man har..... Ska jobba på det!

Ska ge mig ut på en promenad ikväll när pappa Peter är hemma..
_______________________________

Stegräknaren v. 1
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 5708 steg



Sammanlagt: 5708 steg


2 kommentarer:

Frida sa...

Räknar du om cyklingen och situpsen till steg och lägger på?

Sara Eklöf sa...

Nopp...