onsdag 27 januari 2010

Snökaus!

Oj, vad det snöar! Tur att man inte gav sig ut på vägarna och härjade idag. Skulle egentligen åkt till Lisa idag på syjunta men med alla varningar om snöstorm och trafikolyckor så vågade varken jag eller Sandra åka iväg med barnen i bilen. Tur var väl det då Peter på vägen hem från jobbet såg 2 st bilar i diket och en lastbil som kört fast på vägen. :/

Sandra och Molly kom hit idag. Gustav blev jätteglad när han såg Molly och dregglade lite extra. Haha! Medan barnen lekte för fullt drack jag och Sandra kaffe och åt nybakade chokladmuffins. Mumma! Efter det gav vi oss ut på en promenad. Kosan styrde vi mot centrum där det blev lite "shopping". På vägen hem möttes vi verkligen av snöstormen och man önskade att man kunde krypit ner med Gustav i vagnen. Man såg typ ingenting!

Väl hemma la jag märke till att vi varit ute i 2,5 timmar och Gustav som bara fått en banan innan vi gick var vrålhungrig och grät. Fixade snabbt ihop lite gröt och allt blev mycket bättre. Nu ikväll.. eller hela dagen faktiskt, har han varit fantastisk! Bara glad och nöjd... =) Han är så nära att börja krypa nu med. Och han försöker resa sig upp mot allt han kommer åt. Än så länge så har han lyckats dra sig upp på knä, men ramlar för det mesta.. Lilla plutten...

Jag älskar min Gustav.....


__________________________

Stegräknaren v. 3
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 8093 steg
Tisdag: 7164 steg
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:


Sammanlagt: 15,257 steg

______________________________