tisdag 19 januari 2010

Gustavs egna rum mm...

Oj! Jag har varit lite dålig på att blogga sista veckan.. Har varit väldigt trött och på min lediga tid, när Gustav sover, har jag själv lagt mig och sovit. Har inte orkat starta datorn knappt... Hmm... Men så är det ibland. Jag är ju här nu iallafall! =)

Idag har jag fixat i Gustavs rum. Han har fått flytta in idag, i sitt egna rum! =)
Så jag har satt upp tavlor mm och höjt mysfaktorn rejält med en fin lampa.. Får se om han vill sova där inatt nu. Har fått springa ifrån här ett par gånger nu för att ge honom tutten, men nu har det varit tyst ett tag. Vi har sänkt spjälsängen också så inga olyckor händer. Man vet ju aldrig om han ställer sig upp och då kanske han ramlar ju.. Lilla Gustav..

Efter lite fix och don här hemma åkte jag snålskjuts med min pappa till stan där jag skulle träffa syster. Vi åt först tillsammans på Dragon på A6. Åt den starkaste Taco-tallrik jag någonsin råkat få i mig. Näsan rann och vattnet forsade ner i halsen på mig i omgångar. Åt inte upp!
Sen åkte vi till min mormor som har legat isolerad i över 2 veckor på Infektionskliniken på Ryhov. Hon blev jätteglad när vi kom och jag hoppas av hela mitt hjärta att han blir bra snart!

Fick mitt första dåliga omdöme idag på Tradera! Blev jätteledsen och besviken. Hon skrev i det dåliga omdömet att hon betalade för 1 månad sedan men inte fått någon vara. Sant att hon betalade då, men jag skickade hennes vara samma dag. Det är ju posten som har slarvat bort hennes paket..... Inte jag.... =(
Jag tycker att hon kunde ha kontaktat mig så man kunde ha löst detta på ett annat sätt.. Eller?

__________________________

Stegräknaren v. 2
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 9520 steg
Tisdag: 7530 steg
Onsdag: 9575 steg
Torsdag: 10,005 steg
Fredag: 8273 steg
Lördag: 7349 steg
Söndag: 8049 steg


Sammanlagt: 60,301 steg

Utmaning klarad!

__________________________

Stegräknaren v. 3
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 10,174 steg
Tisdag:
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:


Sammanlagt: 10,174 steg
____________________________

2 kommentarer:

SoFiA sa...

Tråkigt med kommentaren.... Du får väl skriva till dom du säljer till efter någon vecka och fråga om dom fått paketet? Kan ju vara en bra grej för att undvika fortsatta missöden.

Frida sa...

Dåligt att hon inte kollade med dig först tycker jag... Man kan ju inte skicka mail och ringa till alla man skickat varor till, skulle också räkna med att man inte hör nåt så är det ok!!