onsdag 27 januari 2010

Björkhaga Hotell

Åh, igår var helt underbart!

Jag och Frida åkte iväg till Björkhaga Hotell i Mullsjö för att gå på en tjejkväll, ett projektarbete 3 st tjejer höll i. När vi kom dit fick vi en välkomstdrink, jättegod med hallon i. Sen var det mingel bland massa olika försäljningsstånd i form av hudprodukter, hårprodukter, manikyr, lite ljus mm. Jag köpte en bodylotion och 2 st doftljus från Oriflame.

Jag och Frida skrev även upp oss på listan för att få våra naglar fina. Tyckte det var jättebilligt, 20 kr kostade det så det var ju en självklart lyx att unna sig själv. Fridas naglar blev jättefina! Mina blev jättefula!!!! Hon bara kladdade och gjorde fel och så hade hon GLÖMT nagellacksborttagningen hemma(!??) Jag hade nagellack överallt.. Dessutom kom jag på att jag betalt det dubbla oxå. Hmm... Men orkade inte bry mig.

Jag var med på vinprovning med. Haha! Jag gillar inte ens vin men det slank ner lite ändå. Jag gillar fortfarande inte vin! Blä! Men rosévinet var rätt ok.... =)

Efter det fick vi mat i form av Buffé med kyckling, potatisgratäng, massa olika potatis/couscous/pasta sallader grönsaker mm. Gratis!

Bild: Bubbelpoolen på Björkhaga Hotell

Bild: Mysigt omklädningsrum med bastu och duschar på Björkhaga Hotell

Sen till kvällens underbara avslut! Ett dopp i den härligt 39 gradiga bubbelpoolen i ett jättemysigt uthus. Det var svinkallt där inne men i vattnet var det helt underbart. Efter en stund i bubblet bar det av till bastun, så skönt! Sen duschade vi och åkte hem.....

Inga kommentarer: