måndag 25 januari 2010

Atlantis SPA i Habo

Jag klarade inte veckans utmaning, att gå 60,000 steg. Kämpade på så hårt i lördags men i söndags så orkade jag bara inte. Gustav grät mer än någonsin, vet inte vad det var med honom, jag var ledsen över allt med Alfons och jag var dötrött hela dagen. Idag är jag piggare, fick lite sovmorgon. Gustav har nämligen varit ledsen och gråtit även inatt så jag gick in och la honom i vår säng runt 3 inatt. Då fick han välling och ny blöja så efter det sov han till kl. 9. =)

Idag ska jag försöka få tummen ur och gå till Atlantis SPA här i Habo.
Tänkte faktiskt börja träna! ;) Så då kanske jag får ihop lite extra steg så jag kan få känna mig nöjd ändå.. OM det blir så att jag skriver in mig idag, så blir denna veckans utmaning att gå 80,000 steg!!! (Lite som straff för att jag inte klarade av förra veckan.)

__________________________

Stegräknaren v. 3
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 10,174 steg
Tisdag: 5584 steg
Onsdag: 4616 steg
Torsdag: 9663 steg
Fredag: 5432 steg
Lördag: 17,779 steg
Söndag: 3246 steg


Sammanlagt: 56,494 steg

Klarade inte veckans utmaning!

______________________________

Inga kommentarer: