fredag 29 januari 2010

Underbara fredag

Kunde inte ha utnyttjat denna fredagen bättre. Jag och Gustav åkte till Mullsjö idag för att ta en promenad runt sjön med Sandra och Molly. Det var svinkallt men skönt ändå att få andas in härligt frisk och kall luft. Efter det blev det en underbart trevlig lunch. Vi satt där läänge och pratade om allt mellan himmel och jord, tror jag. När vi efter ca 2 timmars lunch och 2 koppar kaffe bestämde oss för att säga hejdå till varandra, var det meningen att jag skulle utforskat Ica i Mullsjö. Men när jag väl packat in Gustav i bilen så kom latheten krypande (Vi 80-taliser, du vet, Sandra) Det blev att jag åkte hem till Habo istället och handlade. Gustav somnade ju på en gång så jag ville inte väcka honom, sen började det skymma lite och vägen mellan Mullsjö och Habo är ju känd för att vara "berikad med vilddjur". Väl hemma var det bus och kul med Gustav, sen matlagning till kvällens gäster. Mamma, pappa och Emil kom vid sju så jag bjöd på Tacogratäng med tillbehör. Efter det blev det kaffe, kakor och godis till Let´s dance!

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack själv för en jätte trevlig dag!

Kramar från en annan lat 80-talist! :)