söndag 3 januari 2010

Klara stegräknarutmaning - Check!!

JAA! Trodde ett tag faktiskt att jag aldrig skulle fixa att gå 60,000 steg denna veckan, men jag klarade det! Fantastiskt! Nu ska jag trots denna "veckliga" utmaning börja simma och plocka fram motionscykeln här hemma. Har bestämt mig för att gå ner 4 kg på 8 veckor! Har verkligen lyckats lägga på mig över jul... =(

Så nu ska jag försöka dra ner på sockerintaget och äta hälsosammare och röra på mig såklart..

Blev ingen Anna-Gretas middag idag.. Det var stängt!! Bajs-restaurang som inte kan uppdatera sin hemsida.. Stod att de skulle vara öppet sen när vi kom dit satt en lapp på dörren med nya öppet-tider och då var det stängt på söndagar. Men vi avnjöt en god middag på 8 glas i stället!

Har även idag druckit den godaste Caffé Latte med vit choklad smak på Wayne´s Cofféhouse. Det var helt fantastiskt god!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Fy sjutton vad vi är duktiga! Jag klarade också det med nöd och näppe! Imorgon tar vi nya tag...Beach 2010 - Here we come! Haha!

SoFiA sa...

Du kan ju alltid producera ny bebis så har du något att skylla på till varför du gått upp i vikt :P
Dessutom är ju processen rätt trevlig, haha

Sara Eklöf sa...

Nä.... ingen bebis än här på ett tag... Full rulle med den jag har redan.. Haha!!