torsdag 7 januari 2010

Frukostgäster

Igår kväll fick jag ett samtal av min vän Sandra. Hon och Molly skulle åka och lämna in deras hund på trimning i B-ryd kl 8 morgonen efter (idag då..) och detta skulle ta ca 2,5 timmar. Hon undrade då om jag ville ha lite morgongäster? Och självklart ville jag det... =)

Mycket trevligt.. Så tidigt i morse kom de lagom till kaffe och macka.

Efter mycket lek med barnen åkte Sandra och hämtade Alice, vovven. Sen kom de tillbaka lagom till mitt nybakade bröd som jag snabbt och smidigt degade ihop under tiden. Så macka (igen) och te sen promenad. Promenaden blev dock inte så jättelång pga denna kyla! Och jag hade inga långisar under heller... Brrr.....

Men det gäller att vandra på om jag ska klara veckans utmaning!

Stegräknaren v. 1
Veckans utmaning: 60,000 steg!


Måndag: 5708 steg
Tisdag: 4417 steg
Onsdag: 9043 steg



Sammanlagt: 19,168 steg


1 kommentar:

Sandra sa...

Tack för allt idag! Ditt nybakade bröd var ljuvligt! :) Puss